Renault en VIVA: ‘Work Hard, Play Hard’

Renault, VIVA

Dit jaar was het thema van de VIVA400-verkiezing ‘Work Hard, Play Hard’. Voor Renault een mooie reden om voor de derde keer deze verkiezing te sponsoren. De samenwerking tussen Renault en de VIVA400 komt helemaal tot uiting in de unieke Twingo Série Signature VIVA. Een Twingo met ultraviolette accenten, de perfecte auto voor iedere jonge, ambitieuze vrouw!

De VIVA400-verkiezing
De VIVA400-verkiezing is een verkiezing voor Nederlandse powervrouwen. Vrouwen die hun dromen najagen, in de spotlights staan en het verschil maken binnen hun vakgebied. Elk jaar selecteert de VIVA-redactie een lijst van vierhonderd succesvolle en inspirerende vrouwen die mee kunnen doen aan deze verkiezing. De verkiezing is ingedeeld in 4 categorieën: creatieven, knappe koppen, krachtpatsers en wereldverbeteraars. Per categorie wordt er 1 winnaar uitgeroepen. Op 17 november jongstleden maakte acteur Barry Atsma in het Zonnehuis in Amsterdam de 4 winnaressen bekend van alweer de 8ste VIVA400-verkiezing.

Renault sponsor van de VIVA400-verkiezing
Voor het derde jaar is Renault sponsor van de VIVA400-verkiezing. Dit jaar was er een speciale rol weggelegd voor de Twingo. Om de samenwerking tussen Renault en de VIVA400 te benadrukken, heeft Renault de Twingo Série Signature VIVA uitgebracht. Om de koppeling met VIVA400 extra te maken, zijn er van die Twingo Série 400 exemplaren beschikbaar.

1-Renault-VIVA400-2015

De reden waarom Renault de VIVA400-verkiezing sponsort is onder andere dat ze zich beide richten op dezelfde doelgroep: namelijk ambitieuze vrouwen die zich positief onderscheiden. Een onderdeel van het sponsorschap was dat de Twingo gedurende een aantal weken uitgewisseld werd tussen oud-VIVA400-winnaressen en (oud-)genomineerden voor de VIVA400.

Lees hier meer over de perfecte match tussen Renault en VIVA400 op het leuke blog van Twingo.

 

Mireille den Hartog   |   van Franse bodem

Beeldmateriaal: Renault Nederland

 


Geplaatst

in

,

door

Reacties

Geef een reactie